1. Jak wyszukiwać produkty w sklepie?
Można:
- Użyć wyszukiwarki, wprowadzając nazwę szukanego produktu.
- Użyć listy produktów, gdzie wszystko zostało podzielone na odpowiednie kategorie.
2. Jak złożyć zamówienie?
Wybieramy produkty, które chcemy zamówić i dodajemy je do koszyka. Przed zakończeniem zakupów, w koszyku można dokonywać zmian co do ilości produktów, usuwać je bądź dodawać nowe.
Wszystko co potrzebujesz znajduje się już w koszyku? Jeśli tak to w podsumowaniu koszyka można już wybrać odpowiednią dla siebie opcje wysyłki, po wyborze kliknij Przejdź do kasy.
W szczegółach płatności podajemy dane do wysyłki, potem dokładnie sprawdź dane które podałeś oraz swoje zamówienie. Zapoznaj się także z Regulaminem oraz Polityką Prywatności na stronie. Na koniec naciśnij przycisk Kupuję i płacę.
3. W jaki sposób można dokonywać płatności?
Masz do wyboru kilka metod płatności, gdzie możesz wybrać tą która Tobie najbardziej odpowiada:
- Za Pobraniem, czyli płacisz podczas odbioru przesyłki u kuriera
- Przelew Bankowy, wybierasz swój bank i dokonujesz płatności właśnie przez niego
- Szybkie Płatności
4. Czy mogę złożyć zamówienie, bez rejestracji i zakładania konta?
Oczywiście, można złożyć zamówienie bez zakładania konta i rejestracji.
Natomiast posiadanie konta daje możliwość wglądu do poprzednich zamówień.
5. Jaką mam pewność, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?
Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie.
6. Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonywać jeszcze zmian?
Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu i otrzymaniu potwierdzenia, nie można już wprowadzać zmian/poprawek. W celu dokonania zmian należy dzwonić pod numer kontaktowy, tj. +48695491508 bądź skontaktować się drogą elektroniczną na adres sklep.furgo@gmail.com
7. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Oczywiście, na adres mailowy jak i w formie sms otrzymasz link do śledzenia naszych poczynań. Prześledzisz w nim również kuriera który powiezie Twoją paczkę.
8. Jak mogę wybrać Furgony