Opinie o Nas


» przeczytaj wszystkie opinie

FAQ

1. Jak wyszukiwać produkty w sklepie?

Można:

  • Użyć wyszukiwarki, wprowadzając nazwę szukanego produktu.
  • Użyć listy produktów, gdzie wszystko zostało podzielone na odpowiednie kategorie.

2. Jak złożyć zamówienie?

Wybieramy produkty, które chcemy zamówić i dodajemy je do koszyka. Przed zakończeniem zakupów, w koszyku można dokonywać zmian co do ilości produktów, usuwać je bądź dodawać nowe.
Wszystko co potrzebujesz znajduje się już w koszyku? Jeśli tak to w podsumowaniu koszyka można już wybrać odpowiednią dla siebie opcje wysyłki, po wyborze kliknij Przejdź do kasy.
W szczegółach płatności podajemy dane do wysyłki, potem dokładnie sprawdź dane które podałeś oraz swoje zamówienie. Zapoznaj się także z Regulaminem oraz Polityką Prywatności na stronie. Na koniec naciśnij przycisk Kupuję i płacę.

3. W jaki sposób można dokonywać płatności?

Masz do wyboru kilka metod płatności, gdzie możesz wybrać tą która Tobie najbardziej odpowiada:

  • Za Pobraniem, czyli płacisz podczas odbioru przesyłki u kuriera
  • Przelew Bankowy, wybierasz swój bank i dokonujesz płatności właśnie przez niego
  • Szybkie Płatności 

4. Czy mogę złożyć zamówienie, bez rejestracji i zakładania konta?

Oczywiście, można złożyć zamówienie bez zakładania konta i rejestracji.
Natomiast posiadanie konta daje możliwość wglądu do poprzednich zamówień.

5. Jaką mam pewność, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie.

6. Czy po złożeniu zamówienia mogę dokonywać jeszcze zmian?

Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu i otrzymaniu potwierdzenia, nie można już wprowadzać zmian/poprawek. W celu dokonania zmian należy dzwonić pod numer kontaktowy, tj. +48695491508 bądź skontaktować się drogą elektroniczną na adres sklep.furgo@gmail.com

7. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Oczywiście, na adres mailowy jak i w formie sms otrzymasz link do śledzenia naszych poczynań. Prześledzisz w nim również kuriera który powiezie Twoją paczkę.

8. Jak mogę wybrać Furgony

Na wstępie należy zawsze pamiętać by być zalogowanym
Po zalogowaniu należy wejść w moje konto
Następnie na spodzie strony o naszym koncie znajduje się informacja odnośnie punktów lojalnościowych
 
Po wejściu mamy pełen katalog produktów który możemy wymieniać za Furgony :) 
 
Robiąc zamówienie i przechodząc do koszyka również otrzymujemy od systemu informację, czy chcemy wybrać Furgony.
 
9. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w siedzibie firmy?
 
Tak - po złożeniu takiego zamówienia kontaktujemy się z Państwem na kiedy będzie zamówienie gotowe do odbioru. Dopiero po otrzymaniu informacji zapraszamy po odbiór.
 
10. Czy mogę zrobić zakupy stacjonarnie?
 
Nie - prowadzimy działalność sprzedażową jedynie online. W siedzibie firmy jest wyłącznie możliwy odbiór opłaconych zamówień. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium