Można:

  • >Użyć wyszukiwarki, wprowadzając nazwę szukanego produktu.
  • >Użyć listy produktów, gdzie wszystko zostało podzielone na odpowiednie kategorie.

Wybieramy produkty, które chcemy zamówić i dodajemy je do koszyka. Przed zakończeniem zakupów, w koszyku można dokonywać zmian co do ilości produktów, usuwać je bądź dodawać nowe.
Wszystko co potrzebujesz znajduje się już w koszyku? Jeśli tak to w podsumowaniu koszyka można już wybrać odpowiednią dla siebie opcje wysyłki, po wyborze kliknij Przejdź do kasy.
W szczegółach płatności podajemy dane do wysyłki, potem dokładnie sprawdź dane które podałeś oraz swoje zamówienie. Zapoznaj się także z Regulaminem oraz Polityką Prywatności na stronie. Na koniec naciśnij przycisk Kupuję i płacę.

Masz do wyboru kilka metod płatności, gdzie możesz wybrać tą która Tobie najbardziej odpowiada:

> Za Pobraniem, czyli płacisz podczas odbioru przesyłki u kuriera
> Przelew Bankowy, wybierasz swój bank i dokonujesz płatności właśnie przez niego
> Przelewy24

Oczywiście, można złożyć zamówienie bez zakładania konta i rejestracji.
Natomiast posiadanie konta daje możliwość wglądu do poprzednich zamówień.

Po złożeniu zamówienia, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie.

Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu i otrzymaniu potwierdzenia, nie można już wprowadzać zmian/poprawek. W celu dokonania zmian należy dzwonić pod numer kontaktowy, tj. +48 695-491-508.

Oczywiście, poprzez adres mailowy można śledzić swoją przesyłkę. Na stronie www.dhl.pl/pl.html

Masz pytanie?

Wypełnij poniższy formularz.